ComIzed – Brunch seminar

ComIzed afholdte for nylig et vellykket morgenseminar i Odense. De to temaer for dagen var ”Teknik, som understøtter din kundeservice” og ”Kundeservice med fokus på den menneskelige oplevelse”. Under ”morgenmadsbrunchen” gik snakken på tværs af de deltagende virksomheder.

Som ”gæstespeaker” havde vi inviteret vores Head of Consulting Martin Holt, som har mange års erfaring indenfor operations. Martin fortalte om vigtigheden af sammenhængen mellem smarte systemer og uddannelse/vejledning til brugerne, for at opnå de bedste resultater. Dette emne blev der taget rigtig god imod og indbød til en god debat deltagerene i mellem.

Martin fra Alex Andersen Ølund udtaler følgende om seminaret: Vi havde afsat vores formiddag ,til hvad der skulle vise sig at blive en meget inspirerende formiddag. ComIzed præsenterede spændende tanker og muligheder som kan understøtte vores forretning i den fortsatte udvikling på vores telefoni platform, samt løfte vores serviceniveau over for vores kunder. Vi glæder os til sammen med ComIzed at bygge på vores eksisterende løsning.

Alt i alt et vellykket seminar, vi ser frem til at afholde flere af. Tak til dem som deltog og var med til skabe gode debatter.