KONTAKTCENTER

Et Kontaktcenter er det centrale sted hvor alle kundeoplysninger håndteres og serviceres. I den digitale hverdag, er det essentielt at et kontaktcenter kan håndtere alle kundehenvendelser fra e-mail, nyhedsbreve, hjemmeside forespørgsler, chats, sociale medier og selvfølgelig telefonopkald. Med et alt-i-et kontaktcenter kan jeres kundeservice øge mulighederne for at være forbundet med kunderne, nemt og enkelt. Vink farvel til at tjekke adskillige platforme for kundehenvendelser, undgå at overse spørgsmål og optimer svartiden – med en kontaktcenter løsning fra os, kan vi samle det hele og gøre det nemt for dine kundeservicemedarbejdere at svare hurtig og professionelt på kundernes forespørgsler.

Kontakt en af vores eksperter ved at klikke på ikonet og start dialogen omkring jeres fremtidige kontaktcenter løsning.

Genesys

Genesys er blandt de førende på at levere kontaktcenter løsninger. Genesys tilbyder både Cloud-baserede og on-premises software løsninger. Hos ComIzed arbejder vi hovedsageligt med deres PureCloud kontaktcenterløsning. PureCloud er et af de nyere produkter inden for kontaktcenter teknologien. Det er et alt-i-et kontaktcenter som samler kundehenvendelser via telefonopkald, e-mail, chat og sociale medier i én platform. 

Competella

Det pc-baserede omstillingsbord fra Competella er designet og udviklet for at kunne håndtere et stort antal af receptionister og tilsvarende mange henvendelser. Omstillingsbordet sørger for at personalet kan betjene virksomhedens kunder og medarbejdere bedst muligt. Kravet om at håndtere og fordele mange indkommende opkald, matcher ofte den udfordring som mange kundeserviceafdelinger står over for. Derfor har Competella udviklet et intelligent kontaktcenter, som indeholder en lang række af de faciliteter, som er nødvendige for at kunne yde god kundeservice.

Avaya

Sammen med Avaya giver vi dig mulighed for at kommunikere med dine kunder på deres betingelser. Håndterer alle dine kontakter – for e-mail, chat, SMS, Instant Messaging og sociale medier – på den samme måde som du håndtere indkommende telefonsamtaler. Med en kontaktcenter løsning fra Avaya, kan I matche indkommende opgaver med de bedst tænkelige ressourcer hver gang en kunde kontakter jer. I kan se al relevant information om kunden inkl. historik og yde en bedre kundeservice. 

Datatal

Datatal har over 25 års erfaring som software udviklere i det nordisk marked for presence- og voiceløsninger, og med deres Flexi platform er det nemt at tilpasse løsninger til jeres præcise behov. Flexi Presentity er et komplet tilstedeværelsessystem med voicemail, IVR og kalender integration, og den IVR baseret Flexi Tid omdanner kundernes indgående opkald til planlagte udgående opkald, da kunderne ringer ind og vælger det tidsrum de vil have en medarbejder ringe dem op.