OM COMIZED

Hos ComIzed er vi specialister i interne og eksterne kommunikations- og kontaktcenterløsninger. ComIzed er sammensat af ordene Communication – Customized – Committed. Som navnet beskriver, lever vi af at identificere og imødekomme vores kunders udfordringer gennem skræddersyede kommunikationsløsninger. Vi arbejder med de førende partnere på markedet inden for højteknologisk software- og IT-løsninger. Vi sørger løbende for at følge med udviklingen og har gennem træning og certificeringer udmærket os i de nyeste teknologier.

ComIzed er specialiseret i at lave Unified Communications, hvor vi integrerer og samler vores kunders interne og eksterne kommunikationsværktøjer, så de taler sammen og sikrer bedre og mere effektive arbejdsgange. Derudover hjælper vi med kontaktcenterløsninger og kan blandt andet skabe bedre routing af opkald, minimere work- og callflows og fremvise kundeprofiler ved indgående opkald.

ComIzed er stiftet i november 2016 af Jesper Gettermann og Søren Bo Madsen og er siden opstarten vokset i antallet af medarbejdere og kunder. Vores unikke forretningsmodel betyder, at vores konsulenter ejer en del af virksomheden, hvilket sikrer maksimalt engagement og loyalitet overfor kunderne. Vi har et højt serviceniveau og garanterer support og assistance til vores kunder, 24/7 – det kalder vi +1 service.

Unified Communications

Læs mere om mulighederne for at samle jeres kommunikation ét sted i en integreret løsning

Kontaktcenter

Læs mere om hvordan vi kan give jeres kunder en bedre oplevelse gennem en optimeret kontaktcenterløsning