Vi søger en System Engineer til udvikling af vores kontaktcenterløsninger

Som vores nye System Engineer, skal du være med til at bygge og udvikle fremtidens kontaktcenterløsninger. Vi arbejder med nogle af de førende inden for kontaktcenter teknologien, og har blandt andet underskrevet en kontrakt med Genesys. Genesys har for nylig lanceret en løsning som de kalder PureCloud. PureCloud samler telefon, e-mail, chat funktion og sociale medier i én løsning som gør kundeservice og kundeengagement bedre. Med Genesys som ny partner, har vi behov for en System Engineer som kan være ankerperson, udvikler og ekspert og samtidig rådgive vores kunder til de bedste kontaktcenterløsninger.

Dine primære opgaver vil være:
  • at implementere og supportere vores cloudbaserede kontaktcenterløsninger
  • at hjælpe kunderne med at udarbejde workflows og designe løsninger
  • at integrere kundens administrative systemer med kontaktcenteret
  • at rådgive kunderne omkring optimering af kundeoplevelsen
  • at samarbejde med vores partnere
Vi leder efter en person, som:
  • har indgående kendskab til Unified Communications
  • har et teknisk flair og forståelse for IT udvikling og programmering
  • har erfaring og know how fra kontaktcenter området
  • er fokuseret på at skabe gode løsninger og oplevelser for kunderne
  • kan indgå og arbejde i et mindre team
  • trives i en uformel, ikke bureaukratisk organisation med fokus på gode sociale relationer
  • ønsker at være med til at skabe en af Danmarks bedste UC virksomheder
Vi tilbyder:
  • fleksible arbejdstider og ansættelsesbetingelser
  • mulighed for medejer- og partnerskab
  • oplæring, træning og gode uddannelsesmuligheder
  • frokostordning + kaffe, frugt, vand & ikke mindst kage
  • gratis adgang til fitness
  • Super dygtige og søde kollege

Kommunikation mellem kunder, medarbejdere, og samarbejdspartnere har aldrig været vigtigere. God og effektiv kommunikation er fundamentet for at sikre høj kundetilfredshed, effektive, og motiverede medarbejdere, samt gode vilkår for den indbyrdes og tværgående kommunikation.

Hos ComIzed lever vi af, at skabe kommunikationsløsninger som giver medarbejderne mulighed for at kommunikere nemmere og bedre. ComIzed er sammensat af ordene Communication, Customized og Committed, hvilket er essensen af vores arbejde. Vi er en ny dansk virksomhed, som fokuserer på at skabe og drive Unified Communications- og kontaktcenter løsninger til mellemstore og større danske virksomheder.

Har vi fanget din opmærksomhed?

Send en kortfattet ansøgning incl. CV og angiv hvorfor du skal være ComIzeds nye System Engineer. Medsend gerne relevante referencer. Send din ansøgning til:
Jesper Gettermann, jge@comized.dk.

Du er også velkommen til at ringe på 42 42 59 73 for at høre mere om dine muligheder hos ComIzed A/S.

 
Læs også vores stilling som System Engineer til Avaya løsninger her.
Læs også vores stilling som System Engineer til Microsoft løsninger her