+1 service

ComIzed arbejder hver dag for 

”At være en formidabel formidler af ydelser og løsninger, som forbedrer kundeoplevelsen gennem bedre kommunikation”

Vi har et højt serviceniveau og garanterer support og assistance til vores kunder, 24/7 – det kalder vi +1 service.

Det gør vi ved, at understøtte kundernes kundeoplevelser med teknologi, operationel viden samt unik personlig service (+1).

ComIzed +1 Service er vores eget helt unikke servicekoncept, der er skabt for at sikre vores kunder personlig, tryg og habil service.
Essensen er, at du som kunde skal få lidt mere end du er vant til, lidt ligesom når du besøger din yndlingsrestaurant, fordi den samlede oplevelse giver dig “”det der ekstra””.
Hos ComIzed har alle +1 kunder derfor deres egen dedikerede kontaktperson, en sekundær teknisk ansvarlig konsulent, samt en kunderådgiver, der har det samlede ansvar for din serviceoplevelse.
Vi er overbevist om, at personlig service og betjening er yderst vigtig i håndteringen af din virksomheds kommunikationsløsninger. Derfor er det en helt naturlig del af ComIzeds +1 servicekoncept at tilbyde; support 24/7/365, vedligeholdelse og optimering af Call- & workflows, backup, ændringshåndtering samt vedligeholdelse af dokumentation og statusmøder.