Analyse

Få rådgivning og assistance på konkrete actions til forbedringer i dit kundecenter og få større succes med dine kunder.

ComIzed hjælper flere af vores kunder med 360 graders analyser af deres operations, kontaktcenter og den tilhørende teknologi.

Vi har hjulpet med business cases og implementering af ny teknologi på AI-baseret tjenester, kontaktcenter platforme, revitalisering af performance management setup, og hjælp til kanalstrategi.

Udarbejdelse af Customer Journey Mapping

En Customer Journey Mapping skaber overblik over kundernes rejse i deres interaktion med leverandører og/eller samarbejdspartnere.

Implementering af NPS eller andre kundetilfredshedsmålinger

Implementering af NPS eller andre kundetilfredshedsmålinger som værktøj til at indsamle og strukturere unik feedback fra dine kunder. Udbyttet er unik viden om – og kan bidrage til at identificere – mangler såvel som styrker i din virksomhed.

Sikring af teknologiens/platformens understøttelse af Jeres kundefokus og kunderejse

Gennemgang af teknologiplatformene med henblik på at identificere forbedringsmuligheder eller mangler i forbindelse med kunderejsen

En kontaktcenterløsning er essentielt for at din virksomhed kan servicere dine kunder. I en digital hverdag er det vigtigt, at et kontaktcenter kan håndtere alle kundehenvendelser fra e-mail, hjemmeside forespørgsler, chats, sociale medier og naturligvis telefonopkald.