Automatisering

Automatisering af kundehenvendelser på e-mail og chat, men også telefon, kan øge tilgængeligheden, løfte kundeoplevelsen og sænke driftsomkostninger. AI teknologi har gjort det muligt at have samtaler med kunder på tekst og tale på en helt naturlig måde, også på dansk. 

 

Vi har kombineret kompetencer på kontaktcenter området med Google Cloud Contact Center AI funktioner og tilsat det Triforks AI ressourcer. Baseret på mere end 4 års erfaring med Smart Contact Center inspirerer vi dig til at blande AI-automatiserede muligheder og virtuelle agenter, også kaldet bots, i din kunderejse – uden at miste det menneskelige præg.

Voicebots fanger og analyserer hensigten og styrer resultatet af hver interaktion i realtid. Dette giver en kundeoplevelse fuld af menneskelignende, intelligente interaktioner. Hertil kommer elegante overdragelser til menneskelige agenter med fuld dialogkontekst – uden behov for at ændre eller udskifte din nuværende kontaktcenterplatform og understøttende teknologier. 

Se mere om ComIzed 360 graders analyse og hvilke muligheder vi tilbyder på, at analysere din kundeservice og kontaktcenterplatform.