I samarbejde med

I samarbejde med

Automatisér dit kontaktcenter

Hvordan kan du gøre dit kontaktcenter effektivt og intelligent ved hjælp af Google Clouds AI-tjenester?

Er du:
  • Interesseret i øget automatisering og selvbetjening for at bryde cyklussen med øgede omkostninger?
  • Udfordret af ambitiøse mål for fastholdelse, NPS og krydssalg?
  • I gang med at udforske automatisering, hvordan du kan gentænke kunderejsen og øge serviceniveauet?
  • Fokuseret på at finde den rette balance mellem automatisering, selvbetjening og involvering af menneskelige agenter?

Kontaktcentert optimeret med AI

Vi har kombineret kompetencer på kontaktcenter området med Google Cloud Contact Center AI funktioner og tilsat det Triforks AI ressourcer. Baseret på mere end 4 års erfaring med Smart Contact Center inspirerer vi dig til at blande AI-automatiserede muligheder og agentassistent muligheder i din kunderejse – uden at miste det menneskelige præg. Voicebots fanger og analyserer hensigten og styrer resultatet af hver interaktion i realtid. Dette giver en kundeoplevelse fuld af menneskelignende, intelligente interaktioner. Hertil kommer elegante overdragelser til menneskelige agenter med fuld dialogkontekst – uden behov for at ændre eller udskifte din nuværende kontaktcenterplatform og understøttende teknologier.

Book os for 1:1 session

Vi inviterer dig til en 1:1 session hvor vi vil inspirere dig omkring en automatisering af kunderejsen. Vores eksperthold vil præsentere:
  • Business case-potentialet i tale AI integreret med din kontaktcenterløsning
  • En demo baseret på en live Avaya-Google CCAI-opsætning
  • Aspekter af CCAI, der kræver særlig fokus under design og implementering
  • Sådan vælges det rigtige flow, der skal automatiseres

  • Sådan oprettes en god kundeoplevelse i balancen mellem automatisering og menneskelige agenter 

  • Sådan skaleres automatisering på tværs af kaldsflow, forretningsområder og segmenter

  • Hvordan stemmeautomatisering integreres med og håndhæves af andre AI-muligheder

  • Sådan sikres langsigtede muligheder i din organisation om dialogdesign og AI

Vil du vide mere?

Kontakt Christian Lindgren Strøm på tlf. 44 22 81 15 eller e-mail: cls@comized.dk for at booke din session eller andre relaterede spørgsmål. 

Samarbejd med Contact Center AI eksperterne

Avaya

Avaya gentænker digital kommunikation med innovation, der definerer fremtidens arbejde og kundeoplevelsen. Avayas OneCloud-økosystem og dets løsninger giver organisationer mulighed for at levere oplevelser, der betyder noget for både kunder og medarbejdere.

Trifork

Trifork er en international softwareinnovationsvirksomhed med over 800 talentfulde medarbejdere, der opererer i 10 lande. Triforks lokale enheder er i stand til at trække på en stor pulje af delte tjenester, systemer og kompetencer samt stabiliteten i Trifork-mærket.

Hos Trifork tror vi, at vi kan ændre verden med software. Vi tænker på Smarte løsninger, som gør livet bedre og lettere for alle.

Avaya

Avaya gentænker digital kommunikation med innovation, der definerer fremtidens arbejde og kundeoplevelsen. Avayas OneCloud-økosystem og dets løsninger giver organisationer mulighed for at levere oplevelser, der betyder noget for både kunder og medarbejdere.

Trifork er en international softwareinnovationsvirksomhed med over 800 talentfulde medarbejdere, der opererer i 10 lande. Triforks lokale enheder er i stand til at trække på en stor pulje af delte tjenester, systemer og kompetencer samt stabiliteten i Trifork-mærket.

Hos Trifork tror vi, at vi kan ændre verden med software. Vi tænker på Smarte løsninger, som gør livet bedre og lettere for alle.