Ønsker I at øge tilgængeligheden for Jeres kunder samt forbedre kundetilfredsheden på en omkostningseffektiv måde, så er ComIzed Chatbot-løsning, noget som I bør teste.

Med en chatbot får I følgende fordele:

Forbedret kundeservice, da kunderne ikke skal vente på svar

24/7 tilgængelighed for Jeres kunder

Frigjort kapacitet i Kontaktcenteret

En omkostningseffektiv kundeindgang

En reduktion i antallet af e-mails

Konsistente svar på besvarelser til kunderne

Vejen til en succesfuld chatbot -kend dens begrænsninger og formål for din virksomhed

I ComIzed har vi identificeret følgende fokusområder, der altid er "med i ligningen" for en succesfuld chatbot: 

  • kunden er i centrum; chatbotten er for kundens skyld
  • gå strategisk til værks; ha’ eller få en klar vision for Jeres kundebetjening
  • chatbotten ER en robot; dvs. den kan ikke svare på alt à det bør være eksplicit for kunderne
  • nogle spørgsmål kræver viderestilling til et menneske; integration med etablerede kommunikationssystemer er derfor afgørende og væsentlig
  • personlighed - brug chatbottens udtryk og ordvalg til at afspejle din virksomhed
  • chatbots kræver omsorg og tid; den skal oplæres og ”passes”

Et oplagt medie for dine kunders første møde med din virksomhed

Chatbot-løsningen giver dig en hurtig og effektiv kundeindgang, som kan afhjælpe mere simple kunde forespørgsler, uden at kunden skal vente på svar. Chatbotten vil frigøre tid til at håndtere de mere krævende kundehenvendelser.

Chatbot-løsningen kan desuden internt i organisationen frembringe markante forbedringer. Afdelinger som IT Service Desk eller 2. Level Support vil i høj grad også finde anvendelse af løsningen og kunne nedbringe antallet af henvendelser, der kræver personlig kontakt.

Kom i gang på et par dage

I chatbot-pakken indgår:

Opsætning af bot:

  • En bot der kan svare på de spørgsmål, du har lært den (en såkaldt FAQ-bot)
  • Import af dine første spørgsmål og svar
  • Afsendelse af e-mails til en mailgruppe, når botten ikke kan svare
  • 1-2 timers gennemgang af hvordan man kan tilføje ny viden i botten
  • Logging af alle kundespørgsmål, herunder utilfredse kunder

Hvordan kommer I i gang ?

Vælg en standard bot:

  • Der er fire mulige standardfigurer
  • Fremsend liste over spørgsmål og svar: Vi opsætter botten baseret på jeres liste af spørgsmål og svar.
  • Introduktion: Skype-møde, hvor vi på en halv time gennemgår hvordan botten lærer nye svar og retter evt. fejl

Tekniske Detaljer:

Bygget på microsoft teknologi:

  • FAQ-bot baseret på Microsofts OnAMaker FAQ-motor, hvor du nemt indtaster, tilføjer, ændrer og kategoriserer dine oplysninger
  • Varieret sprog i bottens standarddialoger
  • IFrame, som du kan kopiere til dit websted