Ønsker I at øge tilgængeligheden for Jeres kunder samt forbedre kundetilfredsheden på en omkostningseffektiv måde, så er ComIzed Chatbot-løsning, noget som I bør teste.

Med en chatbot får I følgende fordele:

Forbedret kundeservice, da kunderne ikke skal vente på svar

24/7 tilgængelighed for Jeres kunder

Frigjort kapacitet i Kontaktcenteret

En omkostningseffektiv kundeindgang

En reduktion i antallet af e-mails

Konsistente svar på besvarelser til kunderne

Chatbot-løsningen giver dig en hurtig og effektiv kundeindgang, som kan afhjælpe mere simple kunde forespørgsler, uden at kunden skal vente på svar. Chatbotten vil frigøre tid til at håndtere de mere krævende kundehenvendelser.

Chatbot-løsningen kan desuden internt i organisationen frembringe markante forbedringer. Afdelinger som IT Service Desk eller 2. Level Support vil i høj grad også finde anvendelse af løsningen og kunne nedbringe antallet af henvendelser, der kræver personlig kontakt.

Kom i gang på et par dage

I chatbot-pakken indgår:

Opsætning af bot: En bot der kan svare på de spørgsmål, du har lært den (en såkaldt FAQ-bot)

Import af dine første spørgsmål og svar

Afsendelse af e-mails til en mailgruppe, når botten ikke kan svare

1-2 timers gennemgang af hvordan man kan tilføje ny viden i botten

Logging af alle kundespørgsmål, herunder utilfredse kunder

Hvordan kommer I i gang ?

Vælg en standard bot: Der er fire mulige standardfigurer

Fremsend liste over spørgsmål og svar: Vi opsætter botten baseret på jeres liste af spørgsmål og svar.

Introduktion: Skype-møde, hvor vi på en halv time gennemgår hvordan botten lærer nye svar og retter evt. fejl

Tekniske Detaljer:

FAQ-bot baseret på Microsofts OnAMaker FAQ-motor, hvor du nemt indtaster, tilføjer, ændrer og kategoriserer dine oplysninger

Varieret sprog i bottens standarddialoger

IFrame, som du kan kopiere til dit websted