Coronavirus og telefoni beredskabsplan

I forbindelse med udbruddet af Coronavirus kan det være nødvendigt at lade medarbejderne arbejde hjemmefra herunder; at betjene telefonerne.

Telefoni på hjemmearbejdspladser kan etableres på flere måder:

  1. Viderestilling af kald fra fastnet telefon til mobiltelefon (gælder typisk ej for brugere i et kontaktcenter).
  2. Etablering af "mobile-twinning" - der tillader en bruger at linke fastnet/lokalnr. til et eksternt nr.
    Funktionen betyder, at hver gang din fastnet telefon/lokalnr. ringer, så ringer din "twinning-telefon" også.
  3. Etablering af mobil app integreret til telefonsystemet.
    App'en giver brugerne adgang til kendte telefonifunktioner som eksempelvis at se hvilke kollegaer der er optagede/ledige, fraværsbeskeder, viderestilling til kollega, konferencekald mv.
  4. Etablering af Softphone er telefoni via laptop, tablet eller Smartphone.
    Softphone er et alternativ til den fysiske telefon og er fuldt integreret med telefonsystemet og dets funktioner.

Ring på tlf. 78 78 10 00 eller skriv på info@comized.dk hvis du ønsker at høre mere om dine muligheder.