Få kyndig hjælp til at opnå positive og værdiskabende kundeoplevelser
Slider

Customer Excellence

Kundernes oplevelse er afgørende for virksomhedens eksistens og overlevelse, hvorfor de tekniske løsninger altid bør sætte netop kunderne i fokus. Vi hjælper med at anskueliggøre Jeres eksisterende kunderejse og tilbyder rådgivning og assistance med henblik på at skabe en kundefokuseret kultur i virksomheden. Vi kan hjælpe med:

Udarbejdelse af Customer Journey Mapping

En Customer Journey Mapping skaber overblik over kundernes rejse i deres interaktion med leverandører og/eller samarbejdspartnere.

Implementering af NPS eller andre kundetilfredshedsmålinger

Implementering af NPS eller andre kundetilfredshedsmålinger som værktøj til at indsamle og strukturere unik feedback fra dine kunder. Udbyttet er unik viden om – og kan bidrage til at identificere – mangler såvel som styrker i din virksomhed.

Sikring af teknologiens/platformens understøttelse af Jeres kundefokus og kunderejse

Gennemgang af teknologiplatformene med henblik på at identificere forbedringsmuligheder eller mangler i forbindelse med kunderejsen.