How to Create a Customer-Centric Experience
Kom og oplev NewVoiceMedia, et cloudbaseret kontaktcenter designet specifikt for Salesforce.
Deltag i vores udsøgte gratis CX-seminar i Københavns Zoo's nye bistro Panpan, midt i BIGs Yin&Yan-inspirerede pandaanlæg med direkte udsigt til både elefanter og pandaer.
Det er ikke længere nok at have et fantastisk produkt til en god pris. Otte ud af ti kunder siger, at den oplevelse en virksomhed leverer, den er lige så vigtig som dets produkter og tjenester. Kundernes forventning til service er steget markant på alle områder, idet de ved, at kundefokuseret service er muligt, hvis virksomhederne formår at anvende data på en intelligent måde til at servicere den enkelte.
Nu skal virksomheder levere unikke og enestående kundeoplevelser, hvis de ønsker at forblive konkurrencedygtige. For at kunne levere sådanne kundeoplevelser – både før, under og efter en kundekontakt – da er det helt essentielt at drage fokus mod personalisering og sikre værdiskabende oplevelser for kunden på tværs af alle kanaler og af organisationen.
Dagens Program
Morgenmad og registrering
08:00 - 08:30
Velkomst
08:30 - 08:35
Jesper Gettermann, ComIzed
Hvordan tænker vi customer journeys
08:35 - 09:05
Thomas Grønholt, Salesforce
Live gennemgang af fuld 360° omnichannel løsning
09:05 - 10:05
Darren Smith NewVoiceMedia /
Dan Joons Salesforce
Pause og netværke
10:05 - 10:20
Hvilken struktur og elementer i Operations, er vigtige at have på plads
10:20 - 10:50
Martin Holt, ComIzed
Tak for i dag
10:50 - 11:00
Jesper Gettermann, ComIzed

Morgenmad og registrering
Velkomst
Hvordan tænker vi customer journeys
Live gennemgang af fuld 360° omnichannel løsning
08:00 - 08:30
08:30 - 08:35
Jesper Gettermann, ComIzed
08:35 - 09:05
Thomas Grønholt, Salesforce
09:05 - 10:05
Darren Smith NewVoiceMedia /
Dan Joons Salesforce
Pause og netværke
Hvilken struktur og elementer i Operations, er vigtige at have på plads
Tak for i dag
10:05 - 10:20
10:20 - 10:50
Martin Holt, ComIzed
10:50 - 11:00
Jesper Gettermann, ComIzed
Tilmelding
Tilmelding til seminaret er desværre lukket. MEN skulle du ønske at få besked ved tilfælde af afbud, eller ønske at blive personligt kontaktet for at høre mere, evt. få et møde sat op med os, så er du meget velkommen til at sende os en besked ved at udfylde nedenstående.