How to Create a Customer-Centric Experience

Kom og oplev NewVoiceMedia, et cloudbaseret kontaktcenter designet specifikt for Salesforce.

Deltag i vores udsøgte gratis CX-seminar i Københavns Zoo's nye bistro Panpan, midt i BIGs Yin&Yan-inspirerede pandaanlæg med direkte udsigt til både elefanter og pandaer.

Det er ikke længere nok at have et fantastisk produkt til en god pris. Otte ud af ti kunder siger, at den oplevelse en virksomhed leverer, den er lige så vigtig som dets produkter og tjenester. Kundernes forventning til service er steget markant på alle områder, idet de ved, at kundefokuseret service er muligt, hvis virksomhederne formår at anvende data på en intelligent måde til at servicere den enkelte.

Nu skal virksomheder levere unikke og enestående kundeoplevelser, hvis de ønsker at forblive konkurrencedygtige. For at kunne levere sådanne kundeoplevelser – både før, under og efter en kundekontakt – da er det helt essentielt at drage fokus mod personalisering og sikre værdiskabende oplevelser for kunden på tværs af alle kanaler og af organisationen.

Dagens Program

Morgenmad og registrering

08:00 - 08:30

Velkomst

08:30 - 08:35

Jesper Gettermann, ComIzed

Hvordan tænker vi customer journeys

08:35 - 09:05

Thomas Grønholt, Salesforce

Live gennemgang af fuld 360° omnichannel løsning

09:05 - 10:05

Darren Smith NewVoiceMedia /
Dan Joons Salesforce

Pause og netværke

10:05 - 10:20

Hvilken struktur og elementer i Operations, er vigtige at have på plads

10:20 - 10:50

Martin Holt, ComIzed

Tak for i dag

10:50 - 11:00

Jesper Gettermann, ComIzed

Morgenmad og registrering
Velkomst
Hvordan tænker vi customer journeys
Live gennemgang af fuld 360° omnichannel løsning

08:00 - 08:30

08:30 - 08:35

Jesper Gettermann, ComIzed

08:35 - 09:05

Thomas Grønholt, Salesforce

09:05 - 10:05

Darren Smith NewVoiceMedia /
Dan Joons Salesforce

Pause og netværke
Hvilken struktur og elementer i Operations, er vigtige at have på plads
Tak for i dag

10:05 - 10:20

10:20 - 10:50

Martin Holt, ComIzed

10:50 - 11:00

Jesper Gettermann, ComIzed

Tilmelding

Tilmelding til seminaret er desværre lukket. MEN skulle du ønske at få besked ved tilfælde af afbud, eller ønske at blive personligt kontaktet for at høre mere, evt. få et møde sat op med os, så er du meget velkommen til at sende os en besked ved at udfylde nedenstående.

Ved tilmelding giver jeg mit samtykke til, at ComIzed/NewVoiceMedia A Vonage Company må kontakte mig via email og telefon ang. dette og lign. arrangementer - herunder med henblik på markedsføring af relaterede produkter og løsninger.
Samtidig accepterer jeg, at ComIzed/NewVoiceMedia A Vonage Company må benytte mine oplysninger i overensstemmelse med ComIzed’s
persondatapolitik
og
privatlivspolitik
samt NewVoiceMedia A Vonage Company’s
GDPR politik