Få flere tilfredse kunder i dit kontaktcenter

Kundernes oplevelse er afgørende for virksomhedens eksistens og overlevelse, hvorfor de tekniske løsninger altid bør sætte netop kunderne i fokus. Vi hjælper med at anskueliggøre Jeres eksisterende kunderejse og tilbyder rådgivning og assistance med henblik på at skabe en kundefokuseret kultur i virksomheden.
Udarbejdelse af customer journey mapping.

  • En Customer Journey Mapping skaber overblik over kundernes rejse i deres interaktion med leverandører og/eller samarbejdspartnere.
    Implementering af NPS eller andre kundetilfredshedsmålinger.
  • Implementering af NPS eller andre kundetilfredshedsmålinger som værktøj til at indsamle og strukturere unik feedback fra dine kunder. Udbyttet er unik viden om – og kan bidrage til at identificere – mangler såvel som styrker i din virksomhed.
    Sikring af teknologiens/platformens understøttelse af Jeres kundefokus og kunderejse
  • Gennemgang af teknologiplatformene med henblik på at identificere forbedringsmuligheder eller mangler i forbindelse med kunderejsen.