KONTAKTCENTER

Et Kontaktcenter er det centrale sted, hvor alle kundeoplysninger håndteres og serviceres. I en digitale hverdag er det essentielt, at et kontaktcenter kan håndtere alle kundehenvendelser fra e-mail, nyhedsbreve, hjemmeside forespørgsler, chats, sociale medier og naturligvis telefonopkald. Med et alt-i-et kontaktcenter kan I øge mulighederne for at højne kundeservicefunktionen i Jeres virksomhed, nemt og enkelt. Med vores kontaktcenterløsning kan du vinke farvel til at tjekke adskillige platforme for kundehenvendelser, undgå at overse spørgsmål, optimere svartiden og ikke mindst; gøre det nemt og effektivt for dine kundeservicemedarbejdere at skabe succesfulde kundeoplevelser.

Sammen med Avaya giver vi dig mulighed for at kommunikere med dine kunder på deres betingelser. Med løsninger fra Avaya kan du håndtere alle dine kontakter fra e-mail, chat, SMS, Instant Messaging samt sociale medier –på samme måde, som du håndterer indkommende telefonsamtaler. Med en kontaktcenterløsning fra Avaya, kan I matche indkommende opgaver med de bedst tænkelige ressourcer hver gang en kunde kontakter Jer. I kan se al relevant information om kunden inkl. historik og yde en bedre kundeservice.

Datatal har over 25 års erfaring som softwareudviklere på det nordiske marked for presence- og voiceløsninger. Med deres Flexi-platform er det nemt at tilpasse løsninger til Jeres præcise behov. Flexi Presentity er et komplet tilstedeværelsessystem med voicemail, IVR og kalenderintegration. Den IVR-baseret Flexi Tid omdanner kundernes indgående opkald til planlagte udgående opkald. Det sker ved, at kunderne ringer ind og vælger det tidsrum, som de ønsker, at en medarbejder ringer dem op.

Uanset om det omhandler omstillingsløsninger, digitale katalogtjenester, integration mellem telefoni og forretningens processer, SMS eller digitale receptionsløsninger, så er Scantalks løsninger designet således, at brugeren kommer i første række. Dette design bygger på flere års opbygget viden om den menneskelige hjernes ageren, hvilket gør, at Scantalks løsninger i høj grad efterlever at være intuitive, hurtige og brugervenlige.

ProScheduler WFM er et brugervenligt Workforce Management
system som forbedrer Jeres kundeservice
Spar tid og giv bedre kundeoplevelser
Udarbejd optimerede vagtplaner på kort tid
og opnå bedre udnyttelse af Jeres ressourcer
Slider

"ProScheduler leveres med Loxysofts realtidsapplikation Playbook, som er et dashboard for traffic controllers og bemandingsplanlæggere. Det giver en fuld oversigt over alle agenter, aktiviteter og KPI´er i realtid."

Kan udarbejde optimerede vagtplaner for Jeres virksomhed på kort tid

Indeholder rapporter og analyser til at monitorere servicelevels og andre KPI´ er i realtime

Medarbejderne skal selv anmode om vagtbytte blandt kollegaerne gennem systemet

Medarbejderne kan anmode om ferie og feriefridag gennem systemet

Tidsregistrering er linket til vagtplanen og kan integreres til de mest almindelige lønsystemer

Kan styre kollektive aftaler og regler, som vil sikre en god balance for Jeres medarbejdere

Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi jer for en uforpligtende snak.

Avaya

Sammen med Avaya giver vi dig mulighed for at kommunikere med dine kunder på deres betingelser. Håndterer alle dine kontakter – for e-mail, chat, SMS, Instant Messaging og sociale medier – på den samme måde som du håndtere indkommende telefonsamtaler. Med en kontaktcenter løsning fra Avaya, kan I matche indkommende opgaver med de bedst tænkelige ressourcer hver gang en kunde kontakter jer. I kan se al relevant information om kunden inkl. historik og yde en bedre kundeservice. 

Datatal

Datatal har over 25 års erfaring som software udviklere i det nordisk marked for presence- og voiceløsninger, og med deres Flexi platform er det nemt at tilpasse løsninger til jeres præcise behov. Flexi Presentity er et komplet tilstedeværelsessystem med voicemail, IVR og kalender integration, og den IVR baseret Flexi Tid omdanner kundernes indgående opkald til planlagte udgående opkald, da kunderne ringer ind og vælger det tidsrum de vil have en medarbejder ringe dem op.

Scantalk

Uanset om det omhandler Omstillingsløsninger, Digitale katalog tjenester, Integration mellem telefoni og forretningens processer, SMS eller Digitale receptions løsninger, så er Scantalks løsninger designet således, at brugeren kommer i første række. Dette design bygger på flere års opbygget viden om den menneskelige hjernes ageren, hvilket gør, at Scantalks løsninger i høj grad efterlever at være intuitive, hurtige og brugervenlige.

Competella

Det pc-baserede omstillingsbord fra Competella er designet og udviklet for at kunne håndtere et stort antal af receptionister og tilsvarende mange henvendelser. Omstillingsbordet sørger for at personalet kan betjene virksomhedens kunder og medarbejdere bedst muligt. Kravet om at håndtere og fordele mange indkommende opkald, matcher ofte den udfordring som mange kundeserviceafdelinger står over for. Derfor har Competella udviklet et intelligent kontaktcenter, som indeholder en lang række af de faciliteter, som er nødvendige for at kunne yde god kundeservice.