CLOUD CONTACT CENTRE SOFTWARE DESIGNET FOR SALESFORCE

Lad os hjælpe med at gøre alle samtaler fantastiske

NVM er det klare valg for salgs- & service teams som bruger Salesforce. Ben Irvine, VP Service Cloud fra Salesforce, siger det helt tydeligt: ”NVM har den bedste og tætteste integration med Salesforce”.

Udnyt kraften i Salesforce CTI-integration til gode samtaler. NVM har sat Salesforce CTI-integration i centrum af vores cloud-baserede callcenter software. Dette gør det muligt for dine medarbejdere at levere ekstraordinære kundeoplevelser, der hjælper med at sælge mere og forbedre indtjeningen. NVMs kontaktcenter løsning giver dine medarbejde alle kundedata og sikrer at samtalerne bliver mere personlige, skaber adgang til flere kanaler og at arbejdet fungerer optimalt uagtet hvilken kanal I kommunikerer med kunderne på.

FORBIND KUNDE OPLEVELSE MED SALESFORCE INTEGRATION

NVM er mere end en cloud telefoni platform og understøtter fuld omni-channel kommunikation, med adgang til komplette historier om dine kunder, uanset hvilken kanal, de anvender. Dine medarbejdere vil altid se alle de detaljer, der gør samtaler personlige. Dynamisk samtale-routing sender alle forespørgsler til den rigtige person, så alle får VIP-behandling. Med prioriterede opkaldslister frigøres dit salgsteam til at fokusere på, hvad de gør bedst – hvilket kan forbedre salgseffektiviteten med 200%.

Robert Gavin, Senior Vice President of Alliances at Vonage, siger: “Vi er meget glade for at være partner med ComIzed, som vil hjælpe os med at styrke vores lokale tilstedeværelse i Danmark og Norden, da Vonage fortsætter med at omdanne brancher med sin markedsledende cloud-kontaktcenterteknologi. Det, der gør ComIzed unikke, er den rigdom af kontaktcenter kompetence, de har kombineret med et unikt servicekoncept “+1 service” som hjælper kunderne med at realisere værdien af deres investering på lang sigt.