Når du chatter med Zelma, chatter du med vores chatbot og ikke en medarbejder fra ComIzed. Denne kommunikations-robot kan hjælpe dig med svar på generelle -og ofte stillede spørgsmål om ComIzed og vores løsninger og ydelser.

Din sikkerhed når du chatter med Zelma

Din dialog med Zelma krypteres, hvilket betyder, at din chat med vores chatbot ”låses inde” med en bestemt (krypterings)nøgle, så uvedkommende ikke kan læse din kommunikation og eventuelle delte informationer.  

Specifikke svar på specifikke spørgsmål

Zelma kan kun give dig generel viden og vejledning og yder ikke specifik rådgivning. Chatbottens svar tager udgangspunkt i de informationer, der er tilgængelige på comized.dk og andre offentlige informationshjemmesider. Du kan derfor ikke få svar på konkrete spørgsmål vedrørende en sag eller problemstilling via Zelma.

Du er altid velkommen til at kontakte os

Du bør derfor opfatte Zelma som et supplement til at kontakte ComIzed. Men skulle du ønske at snakke med en medarbejder i ComIzed, eller er du i tvivl om forståelsen af de svar, som chatbotten giver dig, er du naturligvis altid velkommen til at:

ringe til os på telefon 78 78 10 00

skrive til os på mail info@comized.dk

eller gøre brug af vores supportformular via: https://comized.dk/support/

Har du brug for et specifikt tilbud, søger du personlig rådgivning eller ønsker du en konkret sag behandlet, skal du ringe eller sende besked til os.