VORES PARTNERE

AVAYA

Sammen med Avaya giver vi dig mulighed for at kommunikere med dine kunder på deres betingelser. Håndterer alle dine kontakter – for e-mail, chat, SMS, Instant Messaging og sociale medier – på den samme måde som du håndtere indkommende telefonsamtaler. Med en kontaktcenter løsning fra Avaya, kan I matche indkommende opgaver med de bedst tænkelige ressourcer hver gang en kunde kontakter jer. I kan se al relevant information om kunden inkl. historik og yde en bedre kundeservice. 

NVM’s kontaktcenterløsning giver dine medarbejdere alle kundedata, og den skaber adgang til flere kanaler og sikrer samtidig, at dialogen fungerer optimalt, uagtet igennem hvilken kanal I kommunikerer med kunderne. Endelig muliggør NVM’s kontaktcenterløsning, at Jeres dialoger med kundernes bliver mere personlige. NVM er mere end en cloud telefoniplatform og understøtter fuld omni-channel kommunikation. Med NVM kan du få adgang til komplette historier om dine kunder, uanset hvilken kanal de anvender

NEW VOICE MEDIA

MICROSOFT

Microsofts vision for Unified Communications er at sikre mennesker adgang til intuitive og problemfri kommunikationsværktøjer på tværs af e-mail, Instant Messaging (IM), tale, data, video og konferencer. Microsoft tilbyder virksomheder en komplet software platform, der forener al kommunikation med business-applikationer og strømliner, hvordan folk kommunikerer med hinanden. Med Skype for Business Cloud PBX kan du fuldføre grundlæggende opgaver såsom at foretage og modtage opkald, overførsel af opkald og muting eller genaktivering af opkald, fra næsten hvor som helst med internetadgang.

Vi har alle et meget personligt forhold til vores mobiltelefon og tablet. Med Teams fra Microsoft, kan du nu tage dit skrivebord, telefon og chat med overalt i verden. ComIzed kan hjælpe dig med at udarbejde en løsning, som gør, at du har din bordtelefon, Instant Messaging og status på din kalender med dig overalt. Du kan dermed modtage og besvare opkald fra det telefonnummer, der tilknyttet din bordtelefon, uanset hvor du er. Ud over telefonopkald, giver Teams webkonferencer dig en ny dimension, hvor du kan se præsentationer eller fx regnskabs-Excel filer, som din kollega måtte ønske at dele med dig.

TEAMS

COMPETELLA

Det pc-baserede omstillingsbord fra Competella er designet og udviklet for at kunne håndtere et stort antal af receptionister og tilsvarende mange henvendelser. Omstillingsbordet sørger for at personalet kan betjene virksomhedens kunder og medarbejdere bedst muligt. Kravet om at håndtere og fordele mange indkommende opkald, matcher ofte den udfordring som mange kundeserviceafdelinger står over for. Derfor har Competella udviklet et intelligent kontaktcenter, som indeholder en lang række af de faciliteter, som er nødvendige for at kunne yde god kundeservice.

Datatal har over 25 års erfaring som software udviklere i det nordisk marked for presence- og voiceløsninger, og med deres Flexi platform er det nemt at tilpasse løsninger til jeres præcise behov. Flexi Presentity er et komplet tilstedeværelsessystem med voicemail, IVR og kalender integration, og den IVR baseret Flexi Tid omdanner kundernes indgående opkald til planlagte udgående opkald, da kunderne ringer ind og vælger det tidsrum de vil have en medarbejder ringe dem op.

DATATAL

SCANTALK

Uanset om det omhandler Omstillingsløsninger, Digitale katalog tjenester, Integration mellem telefoni og forretningens processer, SMS eller Digitale receptions løsninger, så er Scantalks løsninger designet således, at brugeren kommer i første række. Dette design bygger på flere års opbygget viden om den menneskelige hjernes ageren, hvilket gør, at Scantalks løsninger i høj grad efterlever at være intuitive, hurtige og brugervenlige.