Zylinc

Kommuniker effektivt på tværs af alle jeres kanaler i en samlet kontaktcenter løsning

Kommuniker effektivt med jeres brugere og kunder via telefon, e-mail eller chat – når som helst, hvor som helst, i én samlet frontdesk- og kontaktcenter-løsning for alle kommunikationskanaler.

Zylinc channels

  • Sæt henvendelser fra alle jeres kanaler i kø i én nem løsning
  • Integrer nemt jeres Zylinc-løsning med anden software, CRM-systemer og helpdesk-systemer
  • Skaler problemfrit – med Zylincs platformsuafhængighed kan I altid skifte til nye løsninger og stadig være sikre på, at jeres kontaktcenter-software vil integrere med dem
  • Skift operatører når I vil – Zylincs løsning er udbyderuafhængig, så hvis I nogensinde vil skifte til en anden operatør, gør I bare det
  • Håndter jeres opkald effektivt i en brugergrænseflade, der er skabt specifikt til frontdesk-personale og kontaktcenter-agenter

    TELEFON

    • Enhver enhed: Brug bordtelefon, headset, mobil eller softphone som I vil
    • Alle de basale funktioner: Varm og kold omstilling, viderestilling, notering, sæt-på-hold osv.
    • IVR: Tilbyd valg gennem Interactive Voice Response-menuer
    • Opslag: Få vist relevante data fra CRM-systemer osv. når I besvarer opkald
    • Velkendt stemme: Lad opkald gå til den medarbejder der hjalp brugeren sidst
    • Callback: Tilbyd at ringe tilbage, så folk ikke skal vente i kø, evt. med mulighed for at indtale en besked
    • Kampagner: Planlæg og udfør mange opkald effektivt når I skal lave kampagner osv.
    • Optagelse: Optag samtaler ifm. kvalitetssikring, træning eller truende adfærd
    • Følg mig: Besvar og omstil opkald uden at være nødt til at side ved computeren
    • Klientløs: Mulighed for at arbejde helt uden klient-software – I logger på via en IVR-menu og kan så håndtere opkald, selv med avancerede features som fx callback

    E-MAIL

    • System-uafhængigt: Brug Skype for Business eller en hvilken som helst anden løsning via XMPP
    • Opslag: Få vist relevante data fra CRM-systemer osv. når I besvarer chat-henvendelser
    • Send den videre: Send chat-henvendelser videre til kolleger med specialviden
    • Effektivitet: Indsæt standardmeddelelser, hilsner osv. med ét klik
    • Velkendt stil: Lad henvendelser gå til den medarbejder der hjalp brugeren sidst
    • Multi-chat: Udnyt tiden bedre ved at håndtere flere chat-sessioner samtidigt

    CHAT

    • System-uafhængig: Brug Microsoft Teams eller en hver anden løsning gennem XMPP
    • Opslag CRM:Få oplysninger med fra dit CRM system, når du besvarer chats.
    • Forward: Videregiv informationer til dine kollegaer der sidder op på speciel viden eller kompetencer.
    • Effektivitet: Indsæt hurtigt standard hilsner og beskeder
    • Familiær tone: videresend chat sessions til kollegaer som tidligere har været i kontakt med kunden.
    • Multi-chat: Håndtér flere chatsessioner på samme tid, for maksimal effektivitet.

    Læs mere om Zylinc